mplayer - DVD a externi titulky

Daniel F. Hrouzek hrouzek na stratosfera.cz
Úterý Srpen 6 15:07:37 CEST 2002

zravicko,

> eh, -sub subtitlefile ?

no to jasne, ale to mi prave nefunguje. pokud takhle pridam titulky k
divx-u, tak jo, coz znamena, ze fonty a podobne veci mam v poradku
(mplayer uz prece jen nejaky ten pulrok pouzivam :-))). ale jakmile to
napisu k dvd, tak nic... cili:

mplayer -dvd 1 -sub /cesta/nekam/k/souboru

no a dvd bezi, ale bez titulku. :-(

s pozdravem

--
daniel f. hrouzek
programator stratosfera on-line

[:: www.stratosfera.cz ::]
[:: www.freemejl.cz ::]

email ::  hrouzek na stratosfera.cz
xchat ::  d.f.h (www.xko.cz)
icq   ::  77845458 (d_f_h)
www   ::  www.taverna.cz

[:: gimi e kilo fokin ejpls, motofoko! ::]