Vzdaleni X klienti

OldFrog oldfrog na volny.cz
Středa Srpen 7 02:08:16 CEST 2002

>Ano, ano, tu ruzne, 350 - 600 mb

>10mbit

>Tak 5, 32, az se vrati spravce skladu, tak 128

>Celeron 300

Ted mame dost informaci, aby se k pouzitelnosti mohl vyjadrit nekdo, kdo
X-terminaly v praxi pouziva.

Podle mne by ten server mohl byt rychlejsi a sit tez. Nejsem si jisty,
jestli to
zvladne obslouzit 5 klientu. Doporucil bych nainstalovat server a jednoho
klinenta (minimalni linux s X, X-ka rozbehat). Pak na "klientovi" spustit
X-ka a povolit pouziti X pro kohokoli (za ucelem testu...)

# export DISPLAY=:0.0
# X :0.0 &
# xhost +

a na "serveru" nastavit adresu a displej klienta a spustit aplikaci

# export DISPLAY=IP_ADRESA_KLIENTA:0.0
# NEJAKA_APLIKACE_TREBA_WINDOW_MANAGER

Trochu si osahat, jak to funguje, jaka je odezva apod. a pak se poustet
na nejakou zautomatizovanou konfiguraci (xdm), treba dle nasmerovani
pana Kankovskeheo.

OldFrog.