Vzdaleni X klienti

Pavel 'Goldenfish' Kysilka goldenfish na linuxnetworks.cz
Středa Srpen 7 02:28:40 CEST 2002

On Wed, 7 Aug 2002, OldFrog wrote:

> Ted mame dost informaci, aby se k pouzitelnosti mohl vyjadrit nekdo, kdo
> X-terminaly v praxi pouziva.

> Podle mne by ten server mohl byt rychlejsi a sit tez. Nejsem si jisty,
> jestli to
> zvladne obslouzit 5 klientu. Doporucil bych nainstalovat server a jednoho
> klinenta (minimalni linux s X, X-ka rozbehat). Pak na "klientovi" spustit
> X-ka a povolit pouziti X pro kohokoli (za ucelem testu...)

zdravim,

co se tyce HW pozadavku.
mrknete se do archivu.
psal jsem asi to bude prispevek "chyba v konfiguraci vzdalenych X-ek" ci
"prechod firmy na linux". probiralo se to tu pred asi 10 dny.bohuzel ted
nemam cas to hledat.

na 300 celeru se to mozna utahne, ale bude to asi dost pomaly.

a pamet pridat min na 256 MB( a jeste to podle me nebude ono).

zkusenosti : VIA Samuel 600Mhz,196 MB, 3 klienti -- stiha to
P-III 500Mhz ,1GB RAM odhaduju to na 10 klientu a par by jich jeste slo.
4 klienti v praxi jedou v pohode a s reservou.

je to hlavne o pameti.
a zalezi na aplikacich ci okennim manageru.

<perla> : kdyz si spustim vzdaleny X-ka z masiny s CPU VIA na masine s
P-III , je to rychlejsi nez X-ka lokalne na masine S VIA procesorem.
i kdyz VIA je jako procesor vykonove nic moc.</perla>

10MBit sit vam bude v pohode stacit.

zatim
--
******* Pavel 'Goldenfish' Kysilka ***********
*** Linux&multimedia&dv; PHP, C programator **