Vzdaleni X klienti

Juraj Vaclavik vaclavik na ujp.cz
Středa Srpen 7 08:53:42 CEST 2002

Dne středa 07 srpen 2002 02:08 jste napsal(a):

> Ted mame dost informaci, aby se k pouzitelnosti mohl vyjadrit nekdo, kdo
> X-terminaly v praxi pouziva.
>
> Podle mne by ten server mohl byt rychlejsi a sit tez. Nejsem si jisty,
> jestli to
> zvladne obslouzit 5 klientu. Doporucil bych nainstalovat server a jednoho
> klinenta (minimalni linux s X, X-ka rozbehat). Pak na "klientovi" spustit
> X-ka a povolit pouziti X pro kohokoli (za ucelem testu...)
>
> # export DISPLAY=:0.0
> # X :0.0 &
> # xhost +

> [...]
náš první terminálový server měl K6-3/400 a 128 MB RAM, za tím rozbočovač 10Mb
a obsluhovalo to 5 terminálů levou zadní (Red Hat ~5.2, KDE 1.1.2, VariCAD
bez OpenGL). Tady to by mohlo jet, ale asi pomaleji:
- celer 300 je asi dost málo
- asi tam nebude KDE 1.1 ale KDE 2.2 resp. 3.0
- potom asi i paměť 256MB by nebyla od věci
- kromě toho nově instalované ltsp 3.0 je výrazně náročnější, než ltsp tuším
2.2 co jsme měli předtím. A ještě nové ltsp na starých strojích odhaluje
chyby, které předtím nebyly vidět - především problémy s RAM. Počítejte tedy
s určitou investicí (do serveru) a přesunem dílů na terminály, kde bude
zapotřebí vyměňovat.

Zdravím

Juraj Václavík