Zaseknuty skript (long)

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Srpen 7 09:34:44 CEST 2002

On 06/08/2002, Pavel Kankovsky wrote:

> Zrejme je nejaky nestastny z te substituce. Zkusil bych na ten zasekly
> proces strace, ltrace a pripadne i gdb. Podle mne je to nejaka race
> condition, a proto to nastava jen zridka a nedeterministicky.

Takze uz to zase vyhnilo, tudiz jsem nasadil strace a o moc moudrejsi
nejsem. Vypada to totiz takto:

wait4(-1, 0xbffff2b4, 0, NULL)          = -1 ECHILD (No child processes)
[...]

Tudiz to podle me vypada na nejakou chybu v interpretu (/bin/sh),
protoze pokud selze wait4() volany tak, jak vidime vyse, s errno ECHILD,
nemel by se o to IMHO pokouset znovu. Zkusim tu substituci zmenit, jak
uz bylo navrhovano, ale jestli to pomuze, tot otazka. Pokud ne, zrejme
bude dalsim krokem pouziti jineho interpretu.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka