Zaseknuty skript (long)

Sobota Srpen 10 21:10:04 CEST 2002

On Wed, 7 Aug 2002, Michal Krause wrote:

> [...]
> wait4(-1, 0xbffff2b4, 0, NULL)          = -1 ECHILD (No child processes)
> wait4(-1, 0xbffff2b4, 0, NULL)          = -1 ECHILD (No child processes)

Ten trace jste na to prilepil az pote, co se to zacalo cyklit? (Ptam se
jen pro jistotu: Linux totiz trasovanym programum meni ukazatel na rodice,
coz za nekterych situaci muze vest k podobnym problemum. Kdysi jsem to
hlasil na linux-kernel, ale nevyvolalo to velky ohlas. :< )
Skutecne bych to tipoval na race condition, nejspis se SIGCHLD.
Co mate presne za verzi?