FW: Zmena providera k pripojeni na Internet po pevne lince.

Jiří Roule roule na ddatasrv.cz
Středa Srpen 7 12:49:57 CEST 2002

Prosim, kdo mi pomuze? Predem upozornuji, ze Linux jsem videl z rychliku.
Umim se v nem pohybovat, konfigurovat soubory. Neumim (nevim) kde hledat (v
/etc ?) konfiguracni soubory a jak se jmenuji. Kdyz toto mi pomuzete
zjistit, se zbytkem si jiz poradim.

1.Potrebuji zjistit, jaky Linux mame nainstalovany.
	neznam prikaz

2. Potrebuji provest zmeny v konf. souborech na noveho providera k
Internetu.

3. Zmenit pridelenou novou IP adresu od providera. Zmenit tabulku hosts (tu
jsem nasel).

4. Zmenit DNS, protoze funguje i jako DNS.

Predem vsem, kteri mi budou ochotni pomoci dekuji. Bohuzel to specha,
protoze bez tohoto zprovozneni me sef nepusti na dovcu, kterou uz mam
zaplacenou.

odpovedi posilejte na email: roule na ddatasrv.cz nebo roule.jiri na seznam.cz

Jeste jednou diky.

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.

---