sendmail problem

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Sobota Srpen 10 10:09:46 CEST 2002

Dobry den,

> Pokial mate blokujuci zaznam v /etc/mail/access tak hlaska je access
> denied. Pokial mate zle nastaveny sendmail(napr. zabudli ste nastavit aby
> prijimal pre nejaku domenu postu - /etc/mail/local-host-names alebo
> sendmail.cw) tak hlaska bude relaying denied.

Ono je to zmena v bezpecnostnej politike RH a tusim od verzie
7.1 je potrebne do /etc/hosts.alow doplnit "sendmail : all"

Inak je to niekolkokrat v archive ;o))

Vlado
----
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
phone: +421/44/5526153, fax: +421/44/5621454
mobil: +421/905/642799