Linux a video HOWTO?

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Srpen 7 15:08:14 CEST 2002

hugo wrote:
: OldFrog wrote:
: >>- nejaky rozumny prohlizec videa - zkousel jsem aviplay, ale neprehraje
: >>	vsechny typy souboru, navic obcas necha grabnutou obrazovku a spadne,
: >>	takze musim restartovat cele iXy, nebo [g]mplayer - ten zase neumi
: >>	rozumy full-screen rezim - porad zustava nahore GNOME panel :-).
: >>
: >
: > To bude mozna problem gnome-panelu, osobne pouzivam Windowmaker a fullscreen
: > mi "prekryje" vsechna okna. Treba se gnome-panel snazi byt nasilne na
: > popredi?
: > Osobne si myslim ze mplayer je jeden z nejlepsich.
:
: no ja tiez pouzivam [g]mplayer a blackbox (no teraz uz skor fluxbox) a
: vsimol som si, ze poklial som mal panel nastaveny na vzdy navrchu tak mi
: vo full-screene tiez nezmizol, ked som to zrusil tak mizol v pohode,
: takze sa priklanam k nazoru, ze je to chyba/vlastnost window managera :-).
:
	To teda ne. Pokud mam full-screen aplikaci, tak by mela grabnout
X server a nepustit dokud neskonci. Window manager by se nemel vubec dostat
k tomu, aby pres ni prekreslil nejake jine okno. Aviplay to dela dobre,
gmplayer ne.

-Y.

|     Digging through my incoming mailbox after being 10 days off-line,    |
|     sorry for the delayed reply.                                         |