Linux a video HOWTO?

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Středa Srpen 7 08:38:20 CEST 2002

On Tue, Aug 06, 2002 at 07:23:14PM +0200, Jan Kasprzak wrote:
> - jaky rozumny SW pouzit pro strihani videa (jde mi v podstate jen o vypusteni
> 	nekterych casti, pripadne doplneni statickych titulku a obrazku.
> 	Narazil jsem na Linux Video Studio
> 	(http://ronald.bitfreak.net/index.shtml) - chystam se to vyzkouset.
> 	Pak jeste Cinerella (http://heroinewarrior.com/cinelerra.php3).
> 	Co je lepsi/v jakem stavu vyvoje se to nachazi?

zatial uspesne pouzivam VirtualDub + wine ... v pohode striham a spajam
napr. DivX - ine som zatial neskusal (nie je to ciste linux riesenie,
ale funguje ;-)))

> - nejaky rozumny prohlizec videa - zkousel jsem aviplay, ale neprehraje
> 	vsechny typy souboru, navic obcas necha grabnutou obrazovku a spadne,
> 	takze musim restartovat cele iXy, nebo [g]mplayer - ten zase neumi
> 	rozumy full-screen rezim - porad zustava nahore GNOME panel :-).
> 	Gmplayer navic necha obcas terminal v noecho rezimu.
> 	Oba dva navic negrabnou X server natolik, aby se mi po 10 minutach
> 	nepustil xscreensaver ... Ma cenu zkouset Xine nebo jeste neco
> 	dalsiho?

pouzival som aviplay, az od urciteho csu pouzivam mplayer (a som s nim
nadmieru spokojny) - full screen dokaze len pri nejakom konkretnom video
output driveri (zoznam: mplayer -vo help)

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE