Linux a video HOWTO?

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Srpen 7 16:21:40 CEST 2002

Peter Surda wrote:
: > - nejaky rozumny grabovaci program pro BT878-based TV kartu.
: daj to freshmitu "new video recorder" (nvrec). Mozes si vybrat rozne formaty,
: ked mas pomaly comp a vela miesta na disku tak nuvrec (nuppelvideo format) a
: ked mas rychle CPU mozes divx4rec ktory nahrava priamo do divx. Ja pouzivam
: divx4rec.
:
	Jo, tohle jsem v mezicase vyzkousel, je to presne ono.

: > - nejaky rozumny prohlizec videa - zkousel jsem aviplay, ale neprehraje
: > 	vsechny typy souboru,
: Yo, aviplay je len na avi, ale podla mna dosahuje pri nom najvyssiu qualitu.

	Ja jsem mel i nejake avi, ktere prehral jen mplayer a aviplay ne.

: > xvid,
: Open-source implementacia divx, neviem presne ktore a ani ako to funguje,
: nerobim s tym. Podla mna to nepotrebujes.
:
	A muzu xvid nejak nacpat do programu ktere by normalne
pouzivaly divx4linux? Nebo to ma uplne jine API?

	Jo, diky. Dosahl jsem aspon castecneho osviceni :-)

-Y.

|----------- If you want the holes in your knowledge showing up -----------|
|----------- try teaching someone.                  -- Alan Cox -----------|