Slovnik Lingea

Michal Cihar cihar na email.cz
Středa Srpen 7 17:48:56 CEST 2002

Ivo Panacek wrote:
> Ahoj,
>
> mam uz dlouho slovnik Lingea pro Linux.
> Na 7.1 mi behal v pohode, na 7.2 se mi ho nedarilo
> nainstalovat, ani prekopirovat rovnou,
> setup i lexicon padaly na segfault.
> Uvsem po upgrade 7.1->7.3 stale slape.
> Ted se ho snazim nainstalovat na RH beta
> a chova se stejne, jako na 7.2 = pada.
>
> Netusite nekdo, cim mu pomoci?
> Docela rad bych ho pouzival dal
> a panove z Lingea nejak ...

Me pripadali celkem vstricni...

No nejspis bude problem v detekci verzi knihoven, na cd jsou tusim 2 (uz
si to nepamatuju, podobne problemy jsem resil asi pred rokem a od ty
doby to beha ;-) adresare s binarkama, tak zkus ktera funguje (slovnik
funguje i bez instalace) a tu pak rucne nainstaluj. Ale je potreba si
tam lehce hrat s LD_PRELOAD...to se da vykoukat z jejich skriptu.

	Michal Cihar