Slovnik Lingea

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Čtvrtek Srpen 8 13:37:39 CEST 2002

On St, 2002-08-07 at 17:48, Michal Cihar wrote:

> Me pripadali celkem vstricni...
>
> No nejspis bude problem v detekci verzi knihoven, na cd jsou tusim 2 (uz
> si to nepamatuju, podobne problemy jsem resil asi pred rokem a od ty
> doby to beha ;-) adresare s binarkama, tak zkus ktera funguje (slovnik
> funguje i bez instalace) a tu pak rucne nainstaluj. Ale je potreba si
> tam lehce hrat s LD_PRELOAD...to se da vykoukat z jejich skriptu.
>
> 	Michal Cihar

HA, nasel jsem to, ale nevim, co vlastne presne.

Na systemu, ktery vznikl tak, ze byl nainstalovan
RH 7.1, na nem Lingea a pak upgrade na RH 7.3
neexistuje soubor $HOME/.gtkrc-1.2-gnome
a slape to.

Na systemu, ktery vznikla tak, ze byl nainstalovan
RH 7.1, vedle nej RH 7.2, ten se pouzival => v nem
vznikal $HOME a pak upgrade toho 7.1 na Limbo,
ten soubor je a jeho odstranenim se problem vyresi.

Pri strace je videt, ze otevira (uspesne) tyhle soubory:

/home/ivop/.gtkrc-1.2-gnome2
/usr/share/themes/Wonderland/gtk/gtkrc
/usr/lib/gtk/themes/engines/libwonderland.so
/usr/lib/gtk/themes/engines/libwonderland.so
/etc/ld.so.cache
/lib/libdl.so.2
/usr/X11R6/lib/libXi.so.6
/usr/X11R6/lib/libXext.so.6
/usr/X11R6/lib/libX11.so.6
/lib/i686/libm.so.6
/usr/lib/libgdk_pixbuf.so.2
/usr/lib/libgtk-1.2.so.0
/usr/lib/libgdk-1.2.so.0
/usr/lib/libgmodule-1.2.so.0
/usr/lib/libglib-1.2.so.0
/usr/share/locale/cs_CZ/LC_MESSAGES/libc.mo
/usr/share/locale/cs/LC_MESSAGES/libc.mo

a pak chcipne. To je uz podruhe, co nacita ld.so.cache.

Rekl bych tedy, ze to je nejak spatne s tematy.
Ta binarka "lexicon", ktera se spousti, je totiz
linkovana staticky.

Domnivate se, ze bude necemu vadit, kdyz ten
rc soubor .gtkrc-1.2-gnome2 proste smaznu?

Jine reseni me ted nenapada.

ivo