konverse-DB-cstocs

Pavel 'Goldenfish' Kysilka goldenfish na linuxnetworks.cz
Čtvrtek Srpen 8 04:42:26 CEST 2002

On Tue, 6 Aug 2002, Pavel Kankovsky wrote:

> Pokud jsou ta data tak supertajna, ze z nich nelze ani jediny radek pustit
> ven, pak si to budete muset vyresit sam, protoze kristalove koule jsou
> letos nedostatkove zbozi. Nebo si za hodne penez najmout nekoho, kdo vam
> podepise NDA. <evil grin>

zdravim,
zasilam opozdene log z mysql pri dumpovani database zpet v kodovani
latin2.
do database se zadavaji data z php formulare.
co je mi ale divny, ze databasi v kodovani cp1250 nadumpuju bez problemu.
prekodovaval jsem to v cstocs.recode jsem sice nainstaloval(ale nejak jsem
levej) a nepovedlo se mi prekodovat podle manualu.
i kdyz vytvorim novou databasi a do ni dumpuju data v kodovani 8859-2 tak
to spadne na stejny chybe.
tady je log z mysql pri dumpovani do nove database(pada to i pri dumpovani
do existujici).

log ze zpetneho dumpu :

ERROR 2005 at line 91: Unknown MySQL Server Host 'min.',0,'Slovakian,' (2)

User time 0.00, System time 0.02
Maximum resident set size 0, Integral resident set size 0
Non-physical pagefaults 41, Physical pagefaults 315, Swaps 0
Blocks in 0 out 0, Messages in 0 out 0, Signals 0
Voluntary context switches 0, Involuntary context switches 0

data z database jsem ale musel nejak v tomto zaslanem vzorku znehodnotit.
vsechny casti retezcu obsahujici za sebou pismena [a-zA-Z] je nahrazeno
znakem X.
znaky s hacky,cislice a ostatni nejmenovane znaky jsou videt.

vzorek dat s vyskytem chyby :

INSERT INTO tabulka VALUES (80,'X X X X','X 8','','Xň','301 31','X X X','00420/19/722 62 02','00420/19/712 45 94','X na X.X','X. X XřáXá','','','X X X 2 (X X X X X)',' XáX X, X X','X X X X X X X X X X X X X X X X. X X X X X, X X X X X X X X X X X X X X X X X X X X, X X X X X' X X X X X X X X. X X X X X X X X. X X X X X X X X X (X, X, X, X.)','X','6/2001',0,'','80-7238-121-0','96',0,'X, X, X','');

v predposlednim sloupci se ukladaji retezce s carkami jako retezec.
ale to by nemelo vadit.
php funkci addslashes() samozrejme pouzivam.

v nejhorsim pripade zkusim konversi vsech retezcu pres php. ale zrovna
elegantni reseni to neni.

jake ma kdo zkusenosti s prekodovavanim databasovych souboru co se tyce
znakovych sad.

dik za pomoc a zatim
--
******* Pavel 'Goldenfish' Kysilka ***********
*** Linux&multimedia&dv; PHP, C programator **