konverse-DB-cstocs

OldFrog oldfrog na volny.cz
Čtvrtek Srpen 8 05:13:59 CEST 2002

>zasilam opozdene log z mysql pri dumpovani database zpet v kodovani
>latin2. do database se zadavaji data z php formulare.
>co je mi ale divny, ze databasi v kodovani cp1250 nadumpuju bez problemu.
>prekodovaval jsem to v cstocs.recode jsem sice nainstaloval(ale nejak jsem
>levej) a nepovedlo se mi prekodovat podle manualu.
>i kdyz vytvorim novou databasi a do ni dumpuju data v kodovani 8859-2 tak
>to spadne na stejny chybe.

No, podle mne je nejdrive treba odstranit ten nedostatek, ze konverze
tam a zpet
zmeni dump databze  (cp1250 -> iso8859-2 -> cp1250, puvodni a novy soubor
v cp1250 se lisi). Proto jsem navrhoval to recode. Nastroju je ovsem
mnohem vic...

Pouziti recode by melo byt takove:

1) recode  ms-ee..l2  soubor_cp1250.dump
2) recode  l2..ms-ee  soubor_cp1250.dump

Tim se soubor_cp1250.dump prevede z cp1250 do is8859-2 a zpet, soubor bude
nahrazen.

OldFrog.