Vice terminalu v jednom okne

kratochvil na dbsystem.com kratochvil na dbsystem.com
Čtvrtek Srpen 8 11:04:40 CEST 2002

On Thu, Aug 08, 2002 at 10:50:08AM +0200, Michal Krause wrote:
> Jde mi o to, ze bych nerad opoustel xterm, protoze v nem mam pomerne
> dobre nastavenou hromadu veci od barev, pres konce slov az po kolecko
> mysi - v jine implementaci terminaloveho emulatoru jsem nikdy podobneho
> nastaveni nedosahl.

Pokud jste ochoten zmenit window managera, zkuste nedavno diskutovany
fluxbox, nebo nineho wm ktery umoznuje pouzivat "Tabs" .

To vam umozni pouzivat "Taby" jako v mozille (vice oken v jednom, mezi
kterymi se prepinate pomoci tech "Tabu"-zalozek)"

Pokud wm menit nechcete, muzete zkusit sehnat nekoho kdo Vam to do
stavajiciho wm doprogramuje :)) Pripadne variace na stejne tema.

--
 KLoK