Vice terminalu v jednom okne

Radovan Garabik spam na melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Srpen 8 12:44:06 CEST 2002

Michal Krause <michal na krause.cz> wrote:
 : Zdravim,

 : v posledni dobe zvolna zacinam mit na obrazovce trochu "prextermovano"
 : a zvazuji, jestli nezkusit neco, co by umoznilo nacpat vice terminalu do
 : jednoho okna. Mam ovsem pomerne narocne pozadavky a zrejme proto se mi
 : nedari najit to prave reseni :)
 : Jde mi o to, ze bych nerad opoustel xterm, protoze v nem mam pomerne
 : dobre nastavenou hromadu veci od barev, pres konce slov az po kolecko
 : mysi - v jine implementaci terminaloveho emulatoru jsem nikdy podobneho
 : nastaveni nedosahl.
 : Tudiz bych potreboval bud neco, co zajisti beh vice shellu primo
 : v jednom okne terminalu a nebo neco, co dokaze zabudovat vice oken
 : xtermu do nejakeho tabbed designu. Zkusil jsem:

nejaky window manager co to umoznuje (napriklad PWM
http://www.students.tut.fi/~tuomov/pwm/)

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |