XFree 4.1 (3.3.6) + klavesnica bez mysi.

Ladislav Vaiz ziav na adela.fel.zcu.cz
Čtvrtek Srpen 8 12:46:53 CEST 2002

Mel jsem problem s gpm, ktere pri typu mysi IMPS/2 zablokovalo klavesnici.
Pri tomto typu mysi totiz gpm zapisuje jakousi inicializacni sekvenci do
/dev/psaux a kdyz tam neni pripojena mys, zasekne se klavesnice. (Po
killnuti gpm se opet vsechny stisknute znaky objevily).

Vyresil jsem to patchem gpm, odstranil jsem zapis do psaux a se vsemi
krysami to chodi.

Zkuste vypnout GPM nebo vyhodit /dev/psaux z XF86Configu.
Pokud musite bootovat bez mysi a pripojit ji po nabehnuti Xek, pomohlo by
gpm -R a do XF86Configu dat /dev/gpmdata.

		La'd"a

> mam problem, ze ked nastartujem pocitac bez mysi, tak ked sptustim XFree
> sa mi nerozbehne klavesnica (klavesnica je cez PS/2 port). (Bez mysi
> musim bootovat.)

Alkohol je nepřítel lidstva.
Ale nepřátel se nelekejme a na množství nehleďme!