XFree 4.1 (3.3.6) + klavesnica bez mysi.

Čtvrtek Srpen 8 13:36:04 CEST 2002

On Thu, Aug 08, 2002 at 12:46:53PM +0200, Ladislav Vaiz wrote:

> Mel jsem problem s gpm, ktere pri typu mysi IMPS/2 zablokovalo klavesnici.
> Pri tomto typu mysi totiz gpm zapisuje jakousi inicializacni sekvenci do
> /dev/psaux a kdyz tam neni pripojena mys, zasekne se klavesnice. (Po
> killnuti gpm se opet vsechny stisknute znaky objevily).
>
> Vyresil jsem to patchem gpm, odstranil jsem zapis do psaux a se vsemi
> krysami to chodi.
>
> Zkuste vypnout GPM nebo vyhodit /dev/psaux z XF86Configu.
> Pokud musite bootovat bez mysi a pripojit ji po nabehnuti Xek, pomohlo by
> gpm -R a do XF86Configu dat /dev/gpmdata.

gpm nepouzivam.

Potrebujem nad XFree 3.3.6 rozchodit TouchPad, ale nechce mi dovolit
pracovat (XFree) bez nakonfigurovania mysi. Mys tam vobec nebude.

Odhadujem, ze to bude nieco s detekciou /dev/psaux v jadre, ale textovom
rezime klavesnica funguje.