aterm a jeho features ve wm fluxbox

Jan Navratil navratil na pf.jcu.cz
Čtvrtek Srpen 8 15:36:47 CEST 2002

> v xtermu se klika spolu se shiftem, treba to bude v atermu stejne
>
> 		La'd"a

to bohuzel nefunguje.

Dalsi vec ktera me mrzi, ale to bude mou neznalosti, je:

v editoru vi nelze pouzit klavesy home nebo end - na chvili se vi-cko
zasekne a prejde z editacniho modu do prikazoveho - pak musim opet
tuknout "i" abych mohl pokracovat - to jen kvuli tomu ze na to stale
zapominam jak jsem zvykly pouzivat home/end z xterm-u...

--
Genome na Home            Czech Team