aterm a jeho features ve wm fluxbox

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Srpen 8 15:42:45 CEST 2002

On 08/08/2002, Jan Navratil wrote:

> Dalsi vec ktera me mrzi, ale to bude mou neznalosti, je:
>
> v editoru vi nelze pouzit klavesy home nebo end - na chvili se vi-cko
> zasekne a prejde z editacniho modu do prikazoveho - pak musim opet
> tuknout "i" abych mohl pokracovat - to jen kvuli tomu ze na to stale
> zapominam jak jsem zvykly pouzivat home/end z xterm-u...

Pokud pouzivate vim, otevrete si v nem soubor ~/.vimrc a pridejte do nej
nasledujici:

map [Ctrl-V][End] <End>
map! [Ctrl-V][End] <End>
map [Ctrl-V][Home] <Home>
map! [Ctrl-V][Home] <Home>

To, co je v hranatych zavorkach jsou klavesy, ktere mate zmacknout,
nikoliv opsat. Naopak to, co je v lomenych zavorkach opiste :)

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka