DMA

Martin Dufka xdufka na fi.muni.cz
Čtvrtek Srpen 8 22:18:21 CEST 2002

Dobry den,

   chtel bych se zeptat, jak se da zapnout podpora DMA pro disky a
CD-ROM. Pouzivam Mandrake Linux (vychazi z Red Hat), jadro 2.4.18. Chci se
take zeptat, co vsechno je potreba mit zakompilovano v jadre. Pouzivam
zakladni desku s chipsetem KT333 a southbridge ma podporu ATA133 (z hlavy
nevim oznaceni). Mam HD Seagate Barracuda I s podporou ATA66 a CD-ROM
Toshiba 48x ATA33. Nejsem si jisty, jestli mi DMA fungovalo s originalnim
jadrem, ale nyni mi nefunguje zcela jiste...

Predem dekuji za namety

PS: prosim pripadne odpovedi piste i na muj mail. Pri kvantech prispevku
ktere tu jsou se mi odpovedi spatne dohledavaji.
--MaD

     Martin Dufka
     Email: MaD na mail.muni.cz