Graficka karta

Lubos Moscovic herrman na host.sk
Čtvrtek Srpen 8 22:46:55 CEST 2002

Zdravim,
chcel by som sa vas opytat na to aku by ste mi odporucili graficku kartu na
ktoru mam nasledovne poziadavky:
- dokonaly 2D obraz (3D vykon je uplne zanedbatelny)
- bezproblemova podpora TVout pod Linuxom (rozumejte drivers, etc.)
Tato karta bude totiz urcena na prehravanie videa (DVD, DivX) na televizor.
Je vsak potrebne na nej rozbehat
aj Xwindows (na TVout myslim, nieco ala Clone) pretoze na dany pocitac
nebude pripojeny ziaden iny monitor
(teda iba ten TV prijimac) a uzivatel si tak bude vyberat film uz na
televizore.
Pytam sa vas hlavne preto, lebo v minulosti som si s nadsenim kupil Matrox
G450 a musel som s horkostou zaplakat
ked som zistil, ze TVout pod Linuxom nerozbeham...

PS: nechcem tu spustit flame war medzi ATInakmi a Matroxakmi, zaujimaju ma
iba konstruktivne nazory. Za vsetky
uz vopred dakujem.

So sudruzskym pozdravom
Lubos "herrman" Moscovic