DMA

Pátek Srpen 9 03:50:20 CEST 2002

Dňa 09. aug 2002 o 02:32, mira tempír napísal(a):

> V 2.4.18 podpora tohodle IDE chipsetu urcite neni, zkus pouzit vyvojove
> jadro (tam to jde urcite) nebo mozna 2.4.19 (zatim jsem nezkousel).
> Popr. hledej patch pokud bys potreboval zustat na 2.4.x (jestli teda
> nejaky backport existuje).

aha, ono o tom tu uz bola debata:
http://www.linux.cz/lists/archive/linux/153989.html - viacmenej bez
vysledku.
na webe sa pise, ze s 2.4.19pre5 by to uz malo chodit.. v changelogu
kernelu je o tom zmienka.

p.s.: ospravedlnujem sa za predoslu oprsklu odpoved..
--
Linux 2.4.18-23mdk
Mandrake Linux release 9.0 (Cooker) for i586