OT (sorry): PDA

Tomas Hlavacek tomas.hlavacek na softmatch.cz
Pátek Srpen 9 02:22:39 CEST 2002

Dobry den,
	nerad obtezuji OT.
	Je nejake PDA s rozumnym OS? Nerikam zrovna s Linuxem:-)) ale proste
neco, v cem neni
stopa po Winodws?
Koukal jsem na simulator Palm OS, ale nejak mi to neucarovalo. Mozna to
je jen tim, ze to neni skutecny,
nevim...
Jak to je s flashkama uvnitr PDA? Da se na ne pristupovat pres USB
PDAcka jako
na MassStorage USB device ci jak se to jmenuje a nebo je na to potreba
nejaky jiny software. Jde to vubec pod
Linuxem? A co treba CompactFlash karta? (paklize na ni ma PDA slot) da
se na ni taky lezt pres PDAcko a nebo je
potreba koupit si nejaky USB Flash reader?
	Sync organizeru, kontaktu a podobne "hlouposti" jdou a nebo uz chci moc?

Mejte se
	Tomas
--
Tomas Hlavacek
Softmatch s r.o.

GSM#: +420 724 069 784
ICQ#: 103233265

Prosim, neposilejte mi prilohy ve formatech .doc nebo .ppt (PowerPoint)
Prectete si http://www.fsf.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html