VYRESENO OT C++ funkce potomka pres rodice

Vaclav Peroutka vaclavp na s3group.cz
Pátek Srpen 9 08:49:20 CEST 2002

Mno tak jsem to ted zkusil jeste jednou, a uz to funguje.
Tim pretypovanim to neslo:
((wxComboBox*) sel_widget_ptr)->SetValue( new_label);

Ale jde to takhle:
wxComboBox* blab = (wxComboBox*) sel_widget_ptr;
blab->SetValue( new_label);

I kdyz se mi to zdalo ekvivalentni...

BTW: to co jsem poslal nejde prelozit, zustaly tam zbytky po
experimentech s vicenasobnou dedicnosti v hlavickovem souboru...

Diky za podnety.

Vasek