VYRESENO OT C++ funkce potomka pres rodice

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Pátek Srpen 9 10:25:27 CEST 2002

"Vaclav Peroutka" <vaclavp na s3group.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:3D5365F0.5000908 na s3group.cz...

> Tim pretypovanim to neslo:
> ((wxComboBox*) sel_widget_ptr)->SetValue( new_label);
>
> Ale jde to takhle:
> wxComboBox* blab = (wxComboBox*) sel_widget_ptr;
> blab->SetValue( new_label);

Pokial sa tie kusy kodu lisia jedine v tomto, je to na bug report -
pokial nie som slepy, tak su tie dve veci skutocne ekvivalentne.

Prekladate to s optimalizaciou? Pokial ano, skuste bez nej.

> BTW: to co jsem poslal nejde prelozit, zustaly tam zbytky po
> experimentech s vicenasobnou dedicnosti v hlavickovem souboru...

Toto ovsem "rozsvecuje svetielko" - urcite nikde nepretypovavate
triedy s viacnasobnou dedicnostou na void * a zase naspat na ich
rodica, pripadne nieco podobneho? Vtedy totiz existuje situacia,
ked to zlyha.

Zdravi
--
                                                                  Stano