OT (sorry): PDA

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pátek Srpen 9 10:36:51 CEST 2002

Tomas Hlavacek wrote:
: 	Je nejake PDA s rozumnym OS? Nerikam zrovna s Linuxem:-)) ale proste
: neco, v cem neni stopa po Winodws?

	Urcite PalmOS. Asi by bylo spravnejsi se ptat v pda-l na penguin.cz.

	Ja pokud bych mel dost penez a chtel platit Micro$oftu dan, tak si
asi koupim iPaq a dam tam Linux. Problem je, ze za Windows clovek plati i tak.
Ale jinak s Palmem jsem spokojeny a neni v nem ani stopa po Microsoftu.

: Jak to je s flashkama uvnitr PDA? Da se na ne pristupovat pres USB
: PDAcka jako
: na MassStorage USB device ci jak se to jmenuje a nebo je na to potreba
: nejaky jiny software. Jde to vubec pod
: Linuxem?

	Muj Palm nema flash, ma jen ROM. Ale do iPaqu jde preflashovat Linux
bez problemu.

: 	Sync organizeru, kontaktu a podobne "hlouposti" jdou a nebo uz chci moc?

	Pro PalmOS lze pouzit pilot-link, nebo lepe jpilot.

-Y.

|----------- If you want the holes in your knowledge showing up -----------|
|----------- try teaching someone.                  -- Alan Cox -----------|