VYRESENO OT C++ funkce potomka pres rodice

Pátek Srpen 9 11:40:26 CEST 2002

Stanislav Meduna wrote:
> "Vaclav Peroutka" <vaclavp na s3group.cz> schrieb im Newsbeitrag
> news:3D5365F0.5000908 na s3group.cz...

> Pokial sa tie kusy kodu lisia jedine v tomto, je to na bug report -
> pokial nie som slepy, tak su tie dve veci skutocne ekvivalentne.

	Z hlediska semantiky urcite, nikoli vsak z hlediska kompilace. Jiz jsem
zazil nekolik situaci, kdy jsem byl okolnostmi donucen vytvorit
automatickou promennou aniz bych ji realne potreboval. Nejsem schopen v
tuto chvili napsat presnou konstrukci (bez ni to nema smysl popisovat),
ale domnivam se, ze podobnych situaci je povicero.

> rodica, pripadne nieco podobneho? Vtedy totiz existuje situacia,
> ked to zlyha.

	Muj pripad se tohoto netykal, coz nyni nevylucuji.