VYRESENO OT C++ funkce potomka pres rodice

Vaclav Peroutka vaclavp na s3group.cz
Pátek Srpen 9 11:35:09 CEST 2002

Ja to spatne napsal,  ja totiz predtim posilal odkaz na cely zdrojak
tar.gz. A tam byla chybka, ze jsem tam zapomnel ty hlavicky. To, co jsem
psal ted, ty ustrizky kodu, to pochopitelne plati - neboli pres
vytvoreni nove promenne funguje, pres prime pretypovani stavajici
promenne to nejde.

A kompilator je gcc 2.95.2 na Solarisu. Jeste to muzu zkusit prelozit na
Linuxu, jestli se to bude chovat stejne.

Vasek