serial port spy

Vaclav Peroutka vaclavp na s3group.cz
Pátek Srpen 9 15:12:21 CEST 2002

Presne tak.

Napada mne jeste jedna moznost, pripojit ty kanaly na ridici bity ( CTS,
  DSR) a nejakym programkem bezicim pod timerem to chytat - komunikace s
mobily je dost pomala, vetsinou 19200bps, coz by se dalo v pohode.

Ale ten druhy komp + porty cist pod prerusenim je daleko elegantnejsi :-)

Treti zpusob vhodny taky pro jeden komp je napojit to na logicky
analyzator - tomu staci jediny COM/LPT port. A pak tu komunikaci offline
z tech prubehu "vytahnout". :-)

Vasek