serial port spy

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Pátek Srpen 9 15:50:09 CEST 2002

Vaclav Peroutka wrote/napsal:
: Presne tak.
:
: Napada mne jeste jedna moznost, pripojit ty kanaly na ridici bity ( CTS,
:   DSR) a nejakym programkem bezicim pod timerem to chytat - komunikace s
: mobily je dost pomala, vetsinou 19200bps, coz by se dalo v pohode.

   Siemens ME45 - 115200bps :-) A všechno co podporuje GPRS bez USB bude
IMHO stejné.

   Nějaké informace o tomto jsou na gnokii.org (tam měli upravený kabel)
a případně gphoto.org (ale tím si už nejsem jistý).

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
Tacoma Computers, Staňkova 18a, Brno, CZ                http://www.tac.cz/