HW naroky RH7.3 a KDE3.0

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pátek Srpen 9 16:06:04 CEST 2002

On Čt, 2002-08-08 at 18:15, OldFrog wrote:

> To mi, prosim, reknete Vy: viz. priloha (je povoleno posilat png prilohy
> o velikosti 5kB?).

priloha tu nastesti neni, protoze pokud by byl vypis z ps nebo topu jako
png, bylo by to smesne.

Nicmene u linuxovych threadu je oblibene, ze vsechny vypisuji celkovou
pamet, takze 4x44 se pak rovna 44, i kdyz to spousta lidi nevi a boji se
176 (ja sam jsem se tak taky driv bal, nez me napadlo, ze 176>128 a
presto to neswapovalo).

Petr