DMA

Pátek Srpen 9 18:28:51 CEST 2002

On Fri, Aug 09, 2002 at 05:37:42PM +0200, Zdenek Pytela wrote:
> 	Proč by to nešlo? Není nastaveno automaticky, ale nastavit má jít,
> jak tvrdí release notes a jak jsem sem před měsícem posílal:
>      * The initscripts now disable DMA on IDE CD-ROMs by default. To
>        enable it, make a /etc/sysconfig/harddisk<device> file that
>        contains USE_DMA=1, where <device> is the device of your disk or
>        CD-ROM (such as hdc).
Aha tak uz to zmenili:
             if [ "$hdmedia" = "disk" -o -f "/etc/sysconfig/harddisk${disk[$device]}" ]; then

v 7.2jke to -f nebolo takze to ozaj ovplyvnovalo len disky.

> --Zdeněk Pytela, <letty na mrakoplas.phil.muni.cz>
Bye,

          "One world, one web, one program"  -- Microsoft promotional ad
         "Ein Volk, ein Reich, ein Fuehrer"  -- Adolf Hitler
         "Ein Auto, ein Computer, ein Mann"  -- Knight Rider