DMA

Pátek Srpen 9 17:37:42 CEST 2002

Peter Surda píše:
> Nie som si isty, ze to pomoze. Mandrake nemam, ale v RH je rc.sysinit napisany
> tak, ze to s cdromkami nejde.
	Proč by to nešlo? Není nastaveno automaticky, ale nastavit má jít,
jak tvrdí release notes a jak jsem sem před měsícem posílal:
     * The initscripts now disable DMA on IDE CD-ROMs by default. To
       enable it, make a /etc/sysconfig/harddisk<device> file that
       contains USE_DMA=1, where <device> is the device of your disk or
       CD-ROM (such as hdc).