NetMeeting a iptables modul h323-conntrack-nat

Pátek Srpen 9 18:33:10 CEST 2002

On Fri, Aug 09, 2002 at 06:09:22PM +0200, Ondrej Koala Vacha wrote:
> Diky - je nekde nejake mini howto nebo aspon neco, jak se to pouziva,
> jestli se musi prehazovat adresy a tak? Opravdu jsem hledal, ale ani u
> zdroju, ani na www.netfilter.org jsem nic neobjevil.
Je to uplne jednoduche, das
modprobe ip_conntrack_h323;modprobe ip_nat_h323
a je vymalovano. Ide to s MASQ, ci aj zo SNAT neviem.

Mozno by mi pomohlo, keby mi niekto dal odpoved na otazku, ci v pripade
netfiltra je MASQ podmnozinou SNAT alebo obsahuje aj nejake ine ficury, a
konkretne ake (staci URL).

> staci je nakopnout spravnym smerem
man modprobe

> Ondrej Koala Vacha