NetMeeting a iptables modul h323-conntrack-nat

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Sobota Srpen 10 09:05:42 CEST 2002

On Fri, 9 Aug 2002, Peter Surda wrote:

> Je to uplne jednoduche, das
> modprobe ip_conntrack_h323;modprobe ip_nat_h323
> a je vymalovano. Ide to s MASQ, ci aj zo SNAT neviem.

Pri prichozim spojeni zvenku do vnitrni site ale nejake prehozeni musim
udelat - spojeni prijde na venkovni verejnou ip, a nejak mu musim
rict, ze jde na privatni ip adresu. Musim tak presmerovat vse (coz je
potencialni nebezpecne), nebo jake porty?

> Mozno by mi pomohlo, keby mi niekto dal odpoved na otazku, ci v pripade
> netfiltra je MASQ podmnozinou SNAT alebo obsahuje aj nejake ine ficury, a
> konkretne ake (staci URL).

> man modprobe

:) dik

--