maskarada a DHCP

linux_lukas na atlas.cz linux_lukas na atlas.cz
Sobota Srpen 10 10:35:39 CEST 2002

Hello Josef,

Friday, August 09, 2002, 8:22:14 PM, you wrote:

JH> tak se asi neco spatne pridelilo - co na to rika ipconfig?
JH> P.

V ipconfig mi rekl, že je pridelena ip adresa
192.168.0.20/255.255.255.0 ze ipadresu ziskal od ip 192.168.0.1 a
brana do internetu je na stroji 192.168.0.2 coz se mi zda spravne
protoze když nastavuji ip staticky na win strojí tak take nastavuji
192.168.0.20/255.255.255.0 tak nevim mozna jsem neco opomel.

                                     S pozdravem Lukas.