maskarada a DHCP

linux_lukas na atlas.cz linux_lukas na atlas.cz
Sobota Srpen 10 11:13:16 CEST 2002

Hello Josef,

Friday, August 09, 2002, 8:22:14 PM, you wrote:

JH> tak se asi neco spatne pridelilo - co na to rika ipconfig?
JH> P.

Za minuly dopis se omlouvam protoze jsm si neoveril informace ktere
jsem napsal. Uz vim cim to je je to tim ze neni nastavena vichozi
brana jenze ja ji jinak nastavenou ve win mam na 192.168.0.2 ale kdyz
se podivam do winipcfg tak zjistim ze tam ta adresa nastavena nevi no
prikladam obrazek zmensil jsem ho na 16KB tak to snad nebude moc.
Takze ted stojim pred problemem jak ho donutit aby pouzil vichozi
branu 192.168.0.2. Pokud nekdo bude vedet budu moc rad. Moc diky za
kazdou radu.
                                          S pozdravem Lukas.

--
Best regards,
 linux                            mailto:linux_lukas na atlas.cz

Daląí informace o konferenci Linux