Zamknuti konzole bez moznosti zadani hesla (fwd)

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Sobota Srpen 10 16:13:01 CEST 2002

> Muzes zkusit treba tohle:
> su -c 'passwd --stdin houstek < /dev/random'; vlock -a
> a kdybys mel nutkani zbabele pouzit heslo roota, tak muzes zkusit i verzi XP:
> su -c 'passwd --stdin houstek < /dev/random; passwd --stdin root < \
> /dev/random'; vlock -a
>
> Rikejme tomu treba total lock. Z pochopitelnych duvodu je treba zadani
> potvrdit heslem roota. ;-)

To neni ono, jednak by se to melo spustit s parametrem "2 hodiny" a po
tech 2 hodinach by se to samo odemklo, jednak nechci znemoznit pristup
napr. pres ssh, jde ciste o zamceni konzole (mysleno klavesnice, monitor
a mys pripojene primo k tomu stroji).

-- Honza