Slovnik Lingea

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Pondělí Srpen 12 09:22:48 CEST 2002

On Ne, 2002-08-11 at 12:30, Vaclav Slavik wrote:
> Zdravim,

> aha, a co mate za verzi Lexiconu? L. 2000 byl linkovany staticky a mel
> strasne problemy s tematy, tak jako to popisujete. L. 2002 uz je
> linkovany dynamicky a vsechno mi slape jak ma...

> No, vadit to nicemu nebude, jenom mozna nebude v GTK+ aplikacich mit
> svoje oblibene tema... Jinak by taky melo pomoci spoustet Lexicon s
> vypnutymi tematy:
>     GTK_RC_FILES="" lexicon
> Pripadne si tema upravit tak, aby na nem Lexicon nepadat (jde o to,
> jaky tam je engine, nejlepe zadny):
>     GTK_RC_FILES="$HOME/.gtkrc-lexicon" lexicon

> [...]

Ja to kupoval na podzim 2001 => mam tu statickou verzi.
Sveho casu (jaro) jsem kontaktoval jejich zastupce v Praze,
pak mailem primo je, ... jak to bude s podporou Linuxu
dal a zadna odpoved. Takze nevim o tom, ze uz (konecne)
je nova verze. Zkusim je tedy jeste jednou kontaktovat,
zda je mozny upgrade, ale vidim to po svych zkusenostech
skepticky.
Ale za tu radu velmi dekuji, anzto dneska mi tam ten .gtkrc "vzniknul"
znovu a lexikon se nerozjel. Vypnuti temat je jednoduche
a idealni reseni. A funguje to!

ivo