Slovnik Lingea

Vaclav Slavik v.slavik na volny.cz
Neděle Srpen 11 12:30:24 CEST 2002

Zdravim,

Ivo Panacek wrote:
> Rekl bych tedy, ze to je nejak spatne s tematy.
> Ta binarka "lexicon", ktera se spousti, je totiz
> linkovana staticky.

aha, a co mate za verzi Lexiconu? L. 2000 byl linkovany staticky a mel
strasne problemy s tematy, tak jako to popisujete. L. 2002 uz je
linkovany dynamicky a vsechno mi slape jak ma...

> Domnivate se, ze bude necemu vadit, kdyz ten
> rc soubor .gtkrc-1.2-gnome2 proste smaznu?

No, vadit to nicemu nebude, jenom mozna nebude v GTK+ aplikacich mit
svoje oblibene tema... Jinak by taky melo pomoci spoustet Lexicon s
vypnutymi tematy:
    GTK_RC_FILES="" lexicon
Pripadne si tema upravit tak, aby na nem Lexicon nepadat (jde o to,
jaky tam je engine, nejlepe zadny):
    GTK_RC_FILES="$HOME/.gtkrc-lexicon" lexicon

HTH,
Vasek