Zaseknuty skript (long)

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Srpen 12 10:10:18 CEST 2002

On 10/08/2002, Pavel Kankovsky wrote:

> Ten trace jste na to prilepil az pote, co se to zacalo cyklit? (Ptam
> se jen pro jistotu: Linux totiz trasovanym programum meni ukazatel na
> rodice, coz za nekterych situaci muze vest k podobnym problemum. Kdysi
> jsem to hlasil na linux-kernel, ale nevyvolalo to velky ohlas. :< )

Hm, skutecne jsem to prilepil na bezici skript. Takze to radeji jeste
zkusim s primym spustenim pres strace.

> Skutecne bych to tipoval na race condition, nejspis se SIGCHLD.
> Co mate presne za verzi?

Je to /bin.sh z balicku bash-1.14.7-23.6x (nejsem si ted jist, jestli je
puvodni z RH6.1 nebo updatovany z RH6.2 - podle nazvu spis to druhe).

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka