instal?

Thrasher xhoud01 na volny.cz
Pondělí Srpen 12 13:22:25 CEST 2002

Chtel jsem vyzkouset instalaci Linux Mandrake z computeru 5/02. CD nabootuje
dobre, ale kdyz zadam instalovat z hlavni obrazovky, tak se mi instalace
zasekne a na konci techto radku: 1r.)   VP_IDE: IDE controller on PCI bus 00
dev 39
                                                  2r.)   VP_IDE: chipset
revision 6
                                                  3r.)   VP_IDE: not 100
native mode: will probe irqs latter
                                                  4r.)   ide: Assuming 33
Mhz system bus speed for PIO modes; override with idebus=XX
                                                  5r.)   VP_IDE: VIA vt
82c686b (rev 40) IDE UDMA 100 controller on pci00:07.1
                                                  6r.)      ide0:  BM-DMA at
0xc000-0xc007, Bios settings: HDA: DMA   HDB:pio

0xc008-0xc007, Bios settings: HDC: DMA   HDD:pio

Zkousel jsem instalovat i Linux suse ale zasekne se to vzdy u tohoto. Nevite
nekdo co s tim?

Ma sestava: AMD 1200Mz, RAM 128, Grafika GF4 MX 440, HDD IBM deskstar 40GB.

Houska ICQ#: 74041628 Current ICQ status: + More ways to contact me