OT: pozadavky na server

Martin Duda Martin.Duda na hrad.cz
Úterý Srpen 13 09:33:39 CEST 2002

Vymazal Milan wrote:

>Zdravim

Dobry den,

> mam takovou malou ne-konferencni otazku. Mam za ukol vypracovat
> dokument o tom jake musi mit zakaznik hardwarove predpoklady pro beh
> nektereho z nasich systemu napsanych napr v PHP,JSP,ASP. Ja vim ze to
> zavisi napriklad na poctu lidi kterych k tomu pristupuji. linka a
> velikost db atd. Ale preci nemate negdo nejaky zdroj nebo informace o
> tomhle ? stacil by link

no pokud mate jiz nejakou predstavu jaky hardware pouzijete, tak bych tu
masinu sestavil, pripravil software a potom provedl zatezove testy. Ja
jsem napr. zkousel programek httperf (pred casem byl popsan celkem dobre
na underground-u). httperf muzete potom pustit na nekolika linux
stanicich a zaplavit zkouseny stroj :-) Nekde jsem take videl programek
stress pro NT, ale to jsem nezkousel .

> S diky Milan

Duda