OT: pozadavky na server

Vymazal Milan vymazal.milan na seznam.cz
Pondělí Srpen 12 15:01:03 CEST 2002

Hello Leos,

Monday, August 12, 2002, 2:53:46 PM, you wrote:

LL> http://web.navrcholu.cz/nv_details.php?id=5487;page=2

LL> souhlas. ale ten dotaz byl prilis obecny, tak jsem napsal
LL> sve zkusenosti. ze pokud to zrovna nebude gigant typu idnes
LL> nebo slozity eshop, tak na rychlosti CPU nezalezi (tyka se to i javy)

no takze ja to specifikuju. ma se jednat vetsinou o servery s PHP a
ASP aplikacemi + databaze MSSQL , Oracle (vetsinou na jine masine).
Ty aplikaci by se dal prirovnat idnes atd. Uzivatele budu uploadovat
obrazky napr. upravovat si svou stranku. cist nabidky klikat atd.

jo  a kdyz sme u toho gigantu tak idnes je tedka nejak vytizenj.
hlasi mi to ne nekterych strankach 500-13 Server busy :)

LL>         Leos
Milan