ipac-ng, chybne generovani grafu

Marek Sezemsky sezemsky na czechsite.cz
Pondělí Srpen 12 16:24:47 CEST 2002

Jan Povolný, UTRV wrote:
> Dobry den,
> na RH 7.3 s iptables mam rozjety ipac-ng s nekolik pravidly. Kreslim grafy
> kazdy den, mesic rok, fetchipac bezi kazdych 15 minut.
>
> Cely den to kresli krasne grafu, ale o pulnoci, pokud je na lince jakakoliv
> aktivita, najednou graf vyskoci na cca 10ti nasobek skutecnosti, potom ihned
> za dalsich 15 minut spadne na skutecnou propustnost, jenze cely zbytek grafu
> je kvuli tomuto meritkovemu vykyvu necitelny (slaba linka nekde u dna).
> Nevite, co by to mohlo zpusobovat. Jadro je z distribuce, zadne vyznamne
> zmeny jsem nedelal. Ipac je verze 1.11.

Prosel jsem Changes u posledniho ipac-ng (1.22) a i kdyz
jsem nenasel zadny bug-fix tykajici se Vaseho problemu,
porad je tam spousta "small fixes". V prvni rade bych
vyzkousel upgrade na nejnovejsi verzi.

> Vypada to, jako kdyby se v pulnoci pomatl firewall nebo ipac a vzali data za
> cely den...ovsem nepocital jsem, zda to odpovida.

Nevim jak presne funguji grafy, ale nemuze to byt nejakym
zapomenutym pravidlem pro celodenni traffic? A co textove
vystupy? Je v databazi opravdu za tu pulnocni ctvrthodinu
10x vetsi objem dat nez jindy?

Problem uz mate delsi dobu, anebo vypukl zniceho nic?

S pozdravem                           www.czechsite.cz
Marek Sezemsky                         Czech Site a.s.