ipac-ng, chybne generovani grafu

Jan Povolný, UTRV povolny na utrv.ujep.cz
Úterý Srpen 13 08:29:01 CEST 2002

> Prosel jsem Changes u posledniho ipac-ng (1.22) a i kdyz
> jsem nenasel zadny bug-fix tykajici se Vaseho problemu,
> porad je tam spousta "small fixes". V prvni rade bych
> vyzkousel upgrade na nejnovejsi verzi.

*** OK, to zkusim....snad pujde provest prosty upgrade, mel jsem z toho
trochu strach, byl by problem ,kdyby ty statistiky dele nebezely.

> Nevim jak presne funguji grafy, ale nemuze to byt nejakym
> zapomenutym pravidlem pro celodenni traffic? A co textove
> vystupy? Je v databazi opravdu za tu pulnocni ctvrthodinu
> 10x vetsi objem dat nez jindy?

*** Ne ne, kazde pravidlo ma svuj graf, takze by se navzajem nemely
ovlivnovat, a skutecne, za tu ctvrthodinu je i desetinasobny (neskutecny)
pruchod dat. Textova sumarizace je ok, tech 15 minut se pri celkovem dennim
odberu moc neprojevi.

> Problem uz mate delsi dobu, anebo vypukl zniceho nic?

*** Mam ho od tedoby, co jsem presel z jadra 2.2.x na jadro 2.4.x a iptables
(misto ipchains). Potom jsem byl nucen opustit ipac (bez ng) 1.10, ktery
fungoval vyborne a prejit na ipac-ng, ktery zlobi. (btw mi nefunguje ani
parametr both, takze pocitam vsude IN a OUT, coz az tak nevadi).

Jan Povolny