OT: pozadavky na server

Vymazal Milan vymazal.milan na seznam.cz
Pondělí Srpen 12 19:08:45 CEST 2002

Hello Zdenek,

Monday, August 12, 2002, 3:32:57 PM, you wrote:

ZM> Chapu to tak, ze jde o klasicky webserver pod WINDOWS NT/W2K?
ZM> V tom pripade mi neni uplne jasny, proc se ptate v konferenci venujici se
ZM> jinemu OS.

ale ne to ne . nejedna se o windows. U nas jsou hlavne linuxy. potom
par serveru s NT.

> [...]
ZM> scsi disky. V podstate low-end.
ZM> Cele by mi to utahlo minimalne 50 stranek za sekundu (na vic jsem se zatim
ZM> nikde nedostal) tj 50*86400/10=~432 000 unikatnich navstev denne.

ZM> Pokud bych mel databazi vzdalene a neresil bych zpozdeni dane databazi, tak
ZM> bych si troufal tvrdit, ze takovy stroj zvladne navstevniku jeste tak 3x-4x
ZM> vic aniz by byl vystaven nejakym kritickym stavum.

ZM> Je samozrejme otazka, jaka bude povaha zatizeni databaze (typicke webove
ZM> dotazy jsou spise jednoduche nez slozite) a jak dobre bude napsany kod - oba
ZM> tyto faktory mohou vykonnost posunout o rad(y) jinam.

super . dyky za nazory odbornika.. ;)   skusim to nejak propocitat.
kazdopadne je jasne ze databaze a web musi byt chapany zvlaste. Docela
mi schazi nejake presne zebricky pro tohle.

ale kazdopadne diky milan