ssh bez DNS

OldFrog oldfrog na volny.cz
Pondělí Srpen 12 22:45:42 CEST 2002

>No jasne, je to taky reseni. Jenom presne pro ty male site je
>/etc/hosts, aby kvuli nekolika nebo jen dvema ip adresam musel bezet
>named.

Zkusil bych bezne sluzby  a zjistil odezvu. Pokud Vam ping pinga vcas,
muze byt potiz jinde.
Napadaji mne ftp, scp, telnet, irc, rsh, talkd, http. Snazil bych se v
tom vysledovat nejakou
logiku. Mozna pomoci systrace zjistil, co program dela v one prodleve.
Varovne zpravy v
/var/log/messages (nebo odpovidajici) nic neobsahyji? Zajimave je, ze
ssh i telnet poskytuji
shell a konzoli...

Na rootovi jsem cetl, ze v nekterych pripadech vadi pritomnost radku
"127.0.0.1 localhost"
v /etc/hosts. Predpokladam take, ze /etc/networks nemate nejak
popletene. Ale to jsou
dost obskurni uvahy.

Kazdopadne jsem provozoval mnohokrat ssh bez DNS a vse bezelo ihned.
Pripada mi hloupe
jej pouzivat jen kvuli tomu, ze to jinam nejde.

OldFrog.